loading...

خرید لوازم یدکی لیفان در مشهد

بازدید : 28
دوشنبه 28 اسفند 1402 زمان : 11:11

در حین خرید خودروی کارکرده، بعضی نکات اساسی و شایان توجه وجود داراست که می بایست در حیث گرفته گردد.

لوازم یدکی لیفان در مشهد

به دنبال به برخی از این نکات خرید خودرو کارکرده اشاره میکنیم:

تاریخ تشکیل داد خودرو: تاریخ ایجاد کرد خودرو، مداقه متعددی در بها و حالت فنی آن دارااست. خودروهای کهن‌خیس معمولاً با کیلومتر کمتری البته با ارزش ذیل‌تری عرضه میشوند. البته خودروهای جدیدتر و با تاریخ تشکیل داد کمتر ممکن میباشد با کیلومتر بیشتر و بها بالاتری عرضه شوند.

نمایندگی قطعات لیفان در مشهد

سابقه تعمیرات: پیش از خرید خودروی کارکرده، بایستی سابقه تعمیرات آن را نظارت فرمایید. در حالتی‌که خودرو پیش از اینً تعمیر گردیده باشد، ممکن میباشد نیاز به تعمیرات بیشتری در آجل داشته باشد. براین اساس می بایست به اعتنا و با یاری یک متخصص خودرو، سابقه تعمیرات خودرو را نظارت فرمایید.

کیلومتر: تعداد کیلومترهای طی گردیده بوسیله خودرو، داده ها مهمی در ارتباط موقعیت فنی آن را ارائه می دهد. خودروهای با کیلومتر کمتر، معمولاً در موقعیت بهتری می باشند و احتمال نیاز به تعمیرات کمتری را دارا‌هستند.

تاریخ انقضای بیمه: رسیدگی تاریخ انقضای بیمه خودرو، نشانه میدهد که چه بازه از تاریخ جابجایی مالکیت پیشین میباشد. همینطور، در‌صورتی‌که که بیمه خودرو نامعتبر باشد، می بایست هزینه‌های مازاد برای بیمه خودرو را در لحاظ بگیرید.

چه هنگامی خوردروی کارکرده عالی میباشد؟

هیچ وقتی به صورت مطلق تحت عنوان یک مجال بهتر برای خرید خودروی کارکرده انتخاب نشده میباشد، چون هر خودروی کارکرده میتواند در موقعیت و اطراف‌های مختلفی استعمال شود و ذیل اثر قرار گیرد. با این درحال حاضر، کلاً، خودروهایی که کمتر از 5 سال سن دارا‌هستند و کمتر از 100،000 کیلومتر تردشده باشند، تحت عنوان آیتم‌ای مطلوب برای خرید در حیث گرفته می شوند. ولی بایستی به جهت تفاوت‌های در بین برندهای متفاوت، سبک‌های متعدد و سوابق حفظ و تعمیرات خودروها، مدام بایستی با تمرکز و نظارت کافی، تصمیمات خرید را اتخاذ کرد. همینطور بایستی به کارداران مثل حالت خودروی متبوع و معیار کارکرد آن، سوابق محافظت و تعمیرات، تاثیرات آب و هوا و … دقت کرد.

روشهای خرید خودروی کارکرده :

شیوه‌های مختلفی برای خرید خودروی کارکرده وجود دارااست، که به گستردن پایین هست:

خرید از روش دیلرهای خودرو: این نحوه خرید خودروی کارکرده بیشترین اعتقاد را برای خریدار مهیا می‌نماید. استدلال آن این میباشد که دیلرهای خودرو معمولاً خودروهایی را از روش نظارت‌های ظریف و رسیدگی‌های بی نقص خریداری می‌نمایند و برای فروش آن‌ها فراهم می‌نمایند.

خرید از روش دکان‌های خودروی کارکرده: در‌این نحوه، خریداران می توانند از روش مغازه‌های خودروی کارکرده، خودروهای متبوع خویش را خریداری نمایند. این مغازه‌ها معمولاً تحت عنوان واسطه در بین فروشندگان خودروهای کارکرده و خریداران کار می‌نمایند.

خرید خودروی کارکرده از روش فروشگاه اینترنتی: با توسعه فناوری، دکان‌های آنلاین خودروی کارکرده نیز وجود دارا هستند که‌این قابلیت را به خریداران می دهند که خودروی متبوع خویش را از روش این مغازه‌ها بخرند.

خرید از روش اطلاع رسانی‌های خرید خودرو در خبر نامه‌ها و وب سایت‌های آنلاین: خریداران می توانند از روش اطلاع رسانی‌های خرید خودرو در خبر نامه‌ها و تارنما‌های آنلاین، خودروی متبوع خویش را پیدا نمایند. این نحوه خرید خودروی کارکرده ممکن میباشد با ریسک‌هایی همدم باشد، ولی معمولاً این طریق برای خرید خودروی معدود کارکرد و باکیفیت به کارگیری میگردد.

مقایسه گونه های خودروهای کارکرده:

مقایسه گونه های خودروهای کارکرده به جهت وجود متغیرهای زیادی مانند سال ساخت‌و‌ساز، کیلومتراژ، موقعیت فنی و حفظ، ارزش و دیگر کارداران ممکن میباشد مقداری مشقت بار باشد. با این هم اکنون، بعضا از گونه های خودروهای کارکرده عبارتند از:

خودروهای سنتی: این خودروها عمدتاً برای عشق و علاقه‌مندان به خودروهای دیرین گردآوری می شوند. ارزش این خودروها معمولاً مطابق حالت کلی و موقعیت خودرو گزینش می‌گردد.

خودروهای تازه: این خودروها مشتمل بر خودروهایی میباشند که ایرادات فنی ندارند و کمترین کیلومتراژ را دارا‌هستند. این خودروها ممکن میباشد به جهت بها بالایی که دارا هستند، برای خریداران ساده قابل دسترسی نباشند.

خودروهایی با کیلومتراژ ذیل: این خودروها معمولاً با ارزش بالاتری در مقایسه با خودروهایی که کیلومتراژ بیشتری دارا هستند، فروخته میشوند. این خودروها بیشتر در حوالی خطوط جاده‌ای فروخته می شوند و معمولاً تعمیر و مراقبت آن ها صحیح انجام یافته میباشد.

خودروهایی با تاریخچه تعمیر و مراقبت: این خودروها ممکن میباشد دارنده کیلومتر بیشتری باشند البته مزیت آن ها این میباشد که به جهت تعمیر و حفظ صحیح، خطاها فنی کمتری دارا هستند. ارزش این خودروها ممکن میباشد زیر‌خیس از خودروهای با کیلومتراژ زیر باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 540
  • بازدید کلی : 540
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی